nä jag orkar inte

Visst det brukar vara rätt välkommet bland läsarna när jag fylllebloggar men idag orkar jag helt enkelt inte. är för mittemellan full å nykter för å skriva eller nåt men men håll ut de kommer kanske en ny ordentlig fylleblogg inom kort

P.S. alltså nåt sinnesjukt som hände (förutom att hasse splitade typ 35 gånger på blackjack, bordet var överfullt å dealern vart tjock :D jag vann 200 spänn btw men bartendern tyckte att jag bara hade vunnit 150 jävla idiot som rånade 50 spänn av mig) min polare (hooba) ringde mig 20 över 2 å va hemma i sin lägenhet å vi bestämde att jag skulle komma dit om en kvart å snacka lite. 20 minuter senare ringer jag å säger att det blir ändrade planer för jag å några till käkar rostade mackor hos mig men när jag ringer honom denna gång låter han som han tagit 25 groggar å 15 starköl sen senast vi snackade, sluddrar å makes no sense at all. helt insane, jag hoppas han fiuck mitt budskap om att han skulle ringa mig imorrn iaf annars jävlar

Kommentarer
Postat av: Theozainab

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback