New week, fucking new possibilities

Vilken konstig helg det vart. Jag gjorde absolut ingenting för första gången sedan i början av maj nån gång. Ingen fest ingenting, det kändes wierd men stundtals även rätt skönt. Mitt mood har i och me de varit lite weird också, likgiltigt på nåt sätt, inte orkat sysslat me nåt mest suttit vid datorn å antingen msn:at eller forum:at eller sett Entourage. Tänkte ta en TV-spel-nötningskväll på fredan men det vart bara lite bilspel sen Entourage. På lördan var jag iaf till far å åt å träffade syster me familj. Fabian, deras 3-åring, är alltid lika hård. Sen skjutsade jag dom på nån fest å åkte hem å såg filmen The Conversation med Gene Hackman (kom på att jag egentligen såg den i fredags så jag vet egentligen inte vad jag gjorde på lördagkväll). RIktigt bra var den.
Sen fick Emilie mig att haka på en "all-nighter" så jag satt å msn:ade me henne till typ halv 7 på morgonen. Tänkte att det kunde hjälpa mig att bli trött på söndag kväll å lägga mig i vettig tid för att komma upp å jobba på idag. Hah det gick inge vidare vart mellan 2-3 som jag somnade på söndan (Obs! inte vettig tid) but whaddya gonna do, jag kom iaf upp i tid till 8.45.
Men nu är de en ny vecka som innehåller lön på onsdag, Simpsons-filmen på fredag och fest till helgen, seems like great fun to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback