P1 och Sommartorpet

Sommartorpet och P1 har en sak gemensamt, förutom att jag sett/lyssnat på båda denna vecka vilket jag inte brukar göra. Till att börja med så fick Ernst besök på sitt torp i måndags av allas våra favoriter Filip Hammar och Fredrik Wikingsson och dom är ju som vanligt jäkligt roliga vad dom än gör, checka in reprisen på fredag eller lördag så länge ni står ut med Ernst himself som numer medvetet gör parodi på sig själv känns de som.
Från sommartorp till sommarprat. Ligger just nu och lyssnar på Filip & Fredrik som är sommarpratare i P1, jag fick alldeles nyss ett påminnelse-sms om att det ska börja som jag hade beställt, synd bara att smset kom 29 minuter efter själva programmet börjat. Som tur var hade jag vaknat innan denna påminnelse men misade ändå ca 10 minuter av början. Dom snackar om deras USA-resa på 90-talet nån gång och det är förbannat roligt. Lyssna på reprisen 22.15 eller så lär det gå å lyssna på sr.se också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback