Hungoverallica

ligger med en lättare huvudvärk å lyssna på Metallicas ...And Justice For All album, så jäkla bra lätt nummer 3 efter Lightning och Puppets. Speaking of Metallica så kollade jag nyss in setlisten från deras Bilbao-spelning igår. Den innehöll, till skillnad från premiären i förrgår, hela Master of Puppets skivan precis som under fjolårets turné. Jag gillar lissabons setlist mer framförallt för att jag ju såg hela Puppets ifjol i tallinn. Min gissning är iaf att dom inte kommer köra hela MOP i stockholm eftersom dom vet att det var många svenskar som va i estland i fjol och det närmaste dom var Spanien ifjol var Italien så dom ville väl antagligen bjuda spanjorerna på en special-konsert också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback