Inte särskilt taggad än

exakt två veckor kvar tills man står å väntar på att Metallica ska entra scenen på Stadion och jag måste säga att än så länge så känner jag mig alltför upprymd. JAg menar det ska ju bli nice å se dom igen men man är inte på helspänn än iaf, kanske beror på att det är fjärde gången, man börjar bli veteran :P. Men jag vet att jag kommer att bli jäkligt laddad så småningom, om inte tidigare så garanterat när Ecstacy of Gold ljuder ur högtalarna strax innan the Tallica boys kommer ut å river av Hit the Lights (OBS! önsketänkande)
För övrigt så har deras Sick of studio-turné premiär ikväll i Lissabon efter det får man väl en indikation på hur setlistan kommer se ut. Hoppas det blir nåt special som fjolårets genomkörning av Master Of Puppets-albumet. Och gärna någon ny låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback