The Shys

satt å såg Entourage igår och när jag kom till avsnitt i vilket dom spelade en riktigt grymm låt. Kollade upp soundtrack listing på imdb och kom fram till att bandet som spelade heter The Shys, en California-grupp som enligt deras myspace spelar rock/soul/blues, jag skulle vilja säga att dom spelar 60-tals inspirerad alternative indierock. Riktigt bra var låten iaf och jag har hört några fler bra låtar på deras myspace men när man försöker hitta deras hittils ända album Astoria så går jag bet. Den verkar helt omöjlig att få tag på och ändå är dom signad av ett stort skivbolag och den släpptes för ungefär ett år sedan, It's The Ghosts of Verona all over again.

Kommentarer
Postat av: Christianidun

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback