A highly anticipated album

Jag upptäckte en ny gruppför ett tag sen vid namn Brazil men det har varit svårt att få hem deras senaste (och tydligen bästa) album The Philosophy of Velocity. Tills nu. Har bara två låtar kvar tills jag har fått hem detta album som jag sett fram emot väldigt mycket, eller rättare sagt extremt mycket, nästan till den grad att jag knappt vågar lyssna på det med rädsla för att dom ska vara dåliga.
Brazil spelar Post-Hardcore/Indie Rock enligt allmusic.com och deras influenser är The Mars Volta, At The Drive-In, Pink Floyd, Rush m fl. Detta är grunden till att jag verkligen sett fram emot denna grupp. Anyway nu är de 30 sekunder kvar till premiärlyssningen av Brazil, jag tror jag vågar det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback