Bokrea, Skor, Bas och Zlatan

Tänkte bara uppdatera lite. Hittade en bok idag på Akademibokhandelns bokrea. Det vart Truman Capote's Med Kallt Blod.  Jag har inte sett filmen Capote, som handlar om hans arbete bakom med den här boken, men efter att ha läst klart så hoppas jag ha ännu större anledning att se filmen. Jag köpte även ett par skor idag, ett par svarta Converse.
Har lärt mig en hel del låtar på bas den senaste tiden som t ex: The Clash - Should I Stay or Should I Go, Bloc Party - Helicopter, The Strokes - Reptilia, At The Drive-In - Pattern Against User och The Ramones (eller Metallica) - 53rd & 3rd. Det känns som de går framåt hela tiden med spelandet och jag förväntar mig att inom kort slagit igenom som den nya Lemmy.

Till sist; dagens glada nyhet. Zlatan är tillbaka i landslaget. Det är jäkligt skönt och nu med Allbäck skadad så är det extra viktigt att han ställer upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback