CV

Igår spelade vi in ett låtsas-CV på skolan mest för att lära oss studion å Pro Tools å så. Jag gick in för att göra ett riktigt uselt CV å det blev så här:

Jag: Um.. Hej. Jag hörde nånstans att ni sökte medarbetare och jag har liksom inget speciellt för mig nu för tiden så jag tänkte varför inte.
Få se nu vad har jag gjort tidigare? Ja jag hoppade av gymnasiet iaf, blev så less. Annars har jag inte precis några meriter. Jo just de jag har haft två jobb. ena va på ...

Referens 1: Ha! den pajsaren, ja han jobbade väl här ett halvår ungefär. Kom inte i tid nån gång, jo förresten en dag när en medarbetare fyllde år va han i tid. Hans min när de inte fanns nån tårta var obetalbar *skratt*

Jag: sen jobbade jag på ....

Referens 2: Den jäveln. Ja han fick jobb här men efter två veckor kom jag på honom med min fru. Alltså hade han varit här nu så skulle han förbanna den dag han föddes.

Jag: Jaja söker ni nån som mig så hör av er. Om ni undrar vad jag vill ha för lön så är jag nöjd om jag får tak över huvet och mat för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback