En lugn helg och ett Modo i final (nästan)

Först hockey: Modo har ena skrdskon i final känns det som nu, vinst me 3-1 borta mot HV igår och Modo har redan nu "snott" den bortamatch dom behöver för att vinna semifinal-serien, nu räcker det med att vinna sina två resterande hemmamatcher så är de klart å betalt. Om Svartvadet var den stora hjälten i kvartsfinalen så är semifinalens stora namn, så här långt, Niklas Sundström (legat bakom 5 av Modo's 7 mål) och Karol Krizan (släppt in två mål på två matcher) och även försvarspelet i sin helhet. Tidigare har jag sagt 4-1 i matcher till Modo å det strå jag verkligen fast vid nu.

För mig personligen blir det en lugn helg iaf, have to recharge my batteries eller nåt. Det vart lite poker igår iaf. Var illa ute tidigt i turneringen men jag kämpade till mig en fjärdeplats iaf vilket inte gav nånting men jag spelade iaf bra tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback