genuine pinsam jävla fylleblogg (hyllning till min fader)

här blottar jag mig för hela jävla världen, men vad gör man inte. anyways, anyhoo, kvicknade just till men upptäckte att istället för att sitta på nån parkbänk nån stans så satt jag hemma på min egen toalett vilket var ett jävulskt plus (tack och förlåt pappa för hemresan). Vart lite mycket ikväll (några red bull + vodka extra som jag kanske hade klarat mig utan), och jag som inte ens skulle ut (jävla happy hour) men men jag har egentligeningen ingen aning om vad som hände eller händer de ända jag vet är att jag vart kinda utslängd/utledd sen kom fadern mmin och hämtade mig efter några om och men huvusaken är att jag är hemma nu och kan skriva detta inlägg för att sedan lägga mig i minn egen säng och sova skönt.

PS 1. fan va långt jag skrev för att vara i fyllan DS

PS 2 The Ark vann tydligen, Vöntat? ja. Härligt? som fan!

Kommentarer
Postat av: Georgana

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback