kind of fylleblogg

sitter hemma nu after a night out. Vi hade klassfest ikväll med diverse lekar, en femkamp vart det. Mitt lag kom sist men de var meningen eller vi tänkte komma sist eller först, inget jävla mittemellan, å de lyckades vi med så everyones happy eller nåt. Jag knäckte iaf, typ, alla på singstar vilket är härligt.
Anyways Dennis sa massa grejer som jag skulle blogga om ikväll som jag inte kommer på nu, kanske blir nån bakis-blogg av de imorrn. Speaking of imorrn de e ju vasaloppet imorrn, kanske ska upp å se det....eller inte, då. Anyhoo good night and peace out från världens bästa fyllebloggare, eller nåt, keep it real

Kommentarer
Postat av: The allmighty Oscar

R E S P E C T

2007-03-05 @ 09:42:30
Postat av: Jay

Mig knäckte du inte ;) Men Carolas låt knäckte min röst

2007-03-07 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback