No remorse is the one command

Senaste nytt om Metallica och deras kommande album är att dom ska börja spela in 14 nya låtar nästa vecka och att releasen nu verkar vara framflyttad till 2008, läs mer om det här. I väntan på skivan får man nöja sig med en bok som släpps snart, 'Metallica and philosophy' heter den och sägs vara "en provokativ studie om den 'tänkande mannens metal-band'". Läs mer om boken här.
Ej att förglömma så ska jag ju som jag tidigare nämnt också se 'Tallica live i sommar. Jag har fortfarande inte fått biljetten som jag förbokade hos biljett.nu och jag började bli lite orolig och mailade biljett.nu som gav mig lugnande besked om att biljetter skulle börja skickas ut nästa vecka och att man var garanterad en biljett så allt är väl frid och fröjd.

Kommentarer
Postat av: Albinseline

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback