The Mans Volia

Var in på Åhléns en snabbis idag, kollar in skivorna för att se vilka Mars Volta skivor dom hade. Dom hade faktiskt senaste skivan, Amputechture, men det är egentligen ovesäntligt för det var den lilla platta som avskiljer olika gruppers/artisters skivor som tog min uppmärksamhet. På den platta som markerade början för Mars Volta's skivor så hade Åhléns-personalen skrivit "The Mans Volia". så jäkla un-proffesional och low-class, antagligen hade dom bara sett på framsidan till skivan och chansade på vad det stod. Ska klaga nästa gång jag e där för jag hade inte tid idag, men dom ska få veta att man inte kallar ett av mina favoritband för vad som helst.

Kommentarer
Postat av: rikeman

Damn right, rätt ska vara rätt! :)

Postat av: Pederella

Lots of great info, keep up the good work!

2009-08-10 @ 10:27:57
URL: http://pederella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback