with somewhat distance

har väl kommit över den värsta nojjan över vad som kan ha hänt igår och känner mig rätt så ok. Alltså det blir alltid fel när man inte riktigt är förberedd för fest, oplanerade fyllor blir alltid värst. tycker inte jag drack så jättemycket ändå, eller jo kanske och snabbt och då går de ju som de går. Men men jag har livet i behåll och det blir antagligen fest nästa helg också men den här gången är jag förberedd.

PS 1 alltid skönt med lite fotboll så här dagen efter. Inter - Milan var ett riktigt bra derby och sen att Zlatan avgjorde med ett pass (till Cruz som hade varit på plan i 10 sekunder typ) och det avgörande 2-1 målet.

PS 2 Mark Lanegan är riktigt jävla bra bakis-musik

Kommentarer
Postat av: Abdullahiamal

Interesting site. Worth the visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback