DVD-fynd

Fyndade en hel del DVD idag när jag va på stan en sväng:

Good Bye Lenin - Tysk film som utspelas 1990 i vilken Alex, med hjälp av sin kompis, måste övertyga sin mor att Tyskland fortfarande är uppdelat i öst och väst. Modern låg nämligen i koma medans Tyskland enades och nu när hon vaknat upp kan en chock, som att hennes älskade öst-tyskland slagits ihop med väst-tyskland, ta ihjäl henne.

Casablanca - Classic från 1942 i en 2-dis Special-utgåva

John Cassavets-Box med filmerna Skuggor på Manhattan, Faces, En kvinna under påverkan, Mordet på en kinesisk bookmaker och Premiärkvällen. John Cassavetes är en skådespelare och regissör som verkade framförallt på 60 och 70 talet och anses vara en pionjär inom amerikansk indiependent-film

Vad kostade det här kalaset då. 159 kr. That's right 159 kr för totalt 7 filmer. Good Bye Lenin hittade jag för 59 på Clas Ohlson, Casablanca fanns på Åhléns för 50 kr och likaså Cassavetes-boxen som var nedsatt från 799 till 398 till 50 kr. Jag känner mig jäkligt nöjd faktiskt


Kommentarer
Postat av: rikeman

Har Classe öppnat i övik nu? :)

Postat av: Ostn himself

Ja det har dom

2007-05-08 @ 01:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback