McDonalds-burgarens 3 stadier

När man (läs: jag) äter en hamburgare (vanligtvis en QP) från McDonalds så går man genom 3 faser. Under första tredjedelen av burgaren tänker man "Jäklar vad goda burgers dom har här ändå". Under andra tredjedeln tänker man "Max har fan så mycket godare burgers, men jag är ju hungrig så spela roll". Under den avslutande tredjedelen tänker man mest "Why, McDonalds, Why? Satan vad den här burgarn smakar illa". I detta avslutande skede gäller det att man verkligen är hungrig för att kunna få i sig resten av köttbiten. Idag slapp jag den sista fasen, jag slutade sent och orkade inte laga mat så de blev ett besök på Mickey D, jag antar att jag var så pass hungrig så jag inte han tänka på dom olika faserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback