not nrealyt dryuink enough to be a fylle blogg men ädnå

ojdå snygg rubrik :D

men jag känner migh inte sä'srskilt full egentligen men jag orkar tydlkeigne inte vara säsrklit noga med astavningen.
Huvdaksen man har jroligt som man brukar säga. jag åå deniis drack lite öl iaf å sen gick vi ut men de var inte särskilt muckte roliftgt/välkänntt folk ute sådtte var inte så jävla skoj egentligen
jag vann iaf 200 spänn p å balack jagck. det var ju alltid vnpåt
Dmen dettta var egentlinge bara en typ uippvärmning till nästa helgs tvådagaras(?) .
Hur som helst så skaj ag få presenter immorn för att jag fyller falktistkt år på måndag.
hade så jävla bra ni som läser detta nu inatt. Ni andra kan ju dra å t hellvete eller jagemnaar ju inte det. I love each and every one of you.

Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback