Partyfixare

Var på ICA där jag jobbar å handlade lite. När jag hade betalat å var på väg ut igen så kom chefen å sa att han ville snacka lite. Man blir alltid lika rädd för honom när han säger så så man går så snabbt som möjligt genom hjärnan för att försöka komma på vad man kan ha gjort för fel. Jag kom inte på nåt under tiden han medarbetare till mig. Som tur var så var det inge allvarligt utan bara det att vi två skulle anordna en sommarpersonal-fest sponsrad av affärn. Några av oss som jobbade förra sommaren drog ihop en liten fest då också men den gången vart vi sponsrad av en kund. Det var nämligen så att det var nån som glömde en hel låda vin i kassan. Den stog där halva sommaren och till slut kunde vi ju inte göra annat än att anordna en fest när vi ändå fått drickat gratis.
Och i år får man alltså agera Bindefeld igen alltså. Kommer bli kul, hoppas bara det är lite röjigt folk som ska jobba i sommar, jag vet att min co-festfixare är det iaf.

Kommentarer
Postat av: saerstin

Crille Bindefeld, det låter classy:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback