Possibly the best day in my life (ERA FUCKING VULGARIS)

Dagen började med att sitta å slöa på mittnytt litegrann för att sedan få göra helg vid lunch. När jag kommer hem kollar jag på en helt underbar säsongsavslutning av Lost. Sen sitter man å slöar till typ 11 när man upptäcker att man inte behöver betala någon hyra för dom två kommande månaderna. Hittar efter det någon att festa med på lördag. Detta skulle ju greja vilken top 10 bästa dagar-lista som helst men det är inte nog med det. Surfar in på Piratebay en sväng och hittar till min obeskrivliga glädje en torrent innehållande ERA VULGARIS. OCH DEN ÄR INTE FAKE!!! Jag fattar inte hur jag kan lyckas sitta å skriva detta när jag sitter (ibland hoppar omkring) i ett fullständigt QOTSA-rus. återkommer med fler kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback