En hyllning

En hyllning till dom tre bästa människor jag någonsin träffat.

Först Dennis som alltid finns där som en egen liten Kramer, en närmsta granne som alltid kommer med galna grejer och upptåg men som man alltid kan skratta med och åt och som man alltid kan lita på och dessutom alltid har en jävligt trevligt tid med oavsett tid och plats, helt enkelt bäst på alla sätt å vis
Sen Simon, killen som man alltid kan snacka med vad de än handlar om, han finns alltid där när man behöver det som mest eller minst. Alltid trevlig, alltid rolig, alltid bäst på alla sätt å vis.
Å slutligen Elin, bästa tjejen jag lärt känna oavsett hur många snusar du kastar i min säng, så länge du hjälper till å bäddar om och tvättar mina lakan så är du kalas. Samma som dom två föregånde människorna, alltid bäst på alla sätt å vis.

Tack för att jag får vara en del av era liv, vare sig ni vill eller inte ;).

Kommentarer
Postat av: Punkie

Vad fint skrivet! :)

Postat av: rikeman

åh, vad sött skrivet, tack :)

2007-11-01 @ 11:42:11
URL: http://www.rikeman.blogg.se
Postat av: sajmonpop

du är ju inte lite söt du :)

2007-11-01 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback