Omväxling förnöjer...

...men tydligen inte för TV 4.
Igår var det dags för årets Fotbollsgala om det nu inte var en repris från fjolåret, eller året innan, eller året innan, eller.....Ja ni fattar. Om nu inte fyran vill förnya sig så tänker inte jag göra det heller utan jag tar ett citat från min egen blogg och
ett inlägg som är precis ett år gammalt:

...Men varför ska jämt Tomten å Dogge vara med på alla såna här tillställningar. Det var inte roligt första gången och det är definitivt inte roligt nu. Och varför ävlas TV4 med att ha en "Hejaklack" på scen. Vilken funktion fyller den? Absolut ingen!

Man hoppades ju förra året att det var sista gången man behövde irritera sig på dessa inslag men så var ju inte fallet. Sen att fyran tycker det är så extremt coolt att Zlatan å Persbrandt är polare börjar också bli lite jobbigt. När dom sa att Micke P skulle dela ut pris till bästa forward så hade dom ju inte behövt dra några nomineringar eller nåt, Zlatan hade ju kunnat stått beredd å ta emot priset direkt när Persbrandt kom in för liksom varför skulle 4an haft Persbrandt som prisutdelare om inte priset skulle gå till Zlatan?
I övrigt kan ju sägas att det var den mest väntade guldbollen ever, hade inte Ibra fått den så hade de varit skandal. Annars var en aspackad Bengt Andersson rätt skoj

Kommentarer
Postat av: oscar the almighty

Bengan vilken STJÄRNA!
Klart karln skulle haft priset som årets Senior

2007-11-13 @ 14:23:37
Postat av: Petra

Hej! Jag har varit inne och kikat lite i din blogg. Trevligt! :) Kolla gärna in "min Persbrandts-intervju". :)
//Petra

Postat av: Nikolaiana

i love this page keep it up.

2009-11-27 @ 14:37:41
URL: http://nikolaiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback