Jag vart nästan konverterad inatt

Det vart utgång ikväll fast jag inte hade planerat det men det vart som halvlungt ikväll. Men kul var det ändå. Förfest utanför min lägenhet som vanligt med Wii som huvud-sysselsättning, så jäkla kul är det, tänker nog sälja mitt gamecube å köpa ett wii. Sen kom våran gymnasie-tjej-granne hem, en tjej som bara hejat när man hejat ibland på henne. Han var lite halvfull å glad å trevlig, spelade lite wii och försökte DJ:a på min dator men det gick typ åt hellvete.
Efter ett långt tag så kom vi oss ut på plattan, det var väl halvtrevligt där.
Efter det så drog vi oss mot max. Först red jag en sväng på simons rygg, precis när jag sa att jag skulle kunna gå själv nu så brakade vi ner i trottaren. Härlig tajming hade polisbilen som dök upp i precis samma stund, dom frågade vad som pågick, jag berättade vad som pågick samtidigt som Simon låg halvdöd kvar på backen, polisen tyckte vi skulle hjälpa honom upp vilket vi gjorde och allt var frid å fröjd.
Sen vid parken mittemot hamne så hittade vi några kristna typer som matade förbipasserande med pannkaka. Jag, och säkert någon till i gänget, fick i mig en pannkaka sen vart det religionssnack. Jag tycker det är väldigt intressant med religiösa typer och religion i allmänhet så jag vart kvar där mellan 1 och 1 ½ timme ungefär å snackade. Det vart också Opa å Dennis även fast jag sa att dom fick gå vidare till max.
Det vart snack om bibeln och jesus och hur dom två vi snackade med vart kristna m.m.
Även om dom försökte få in oss på den religiösa stigen så lyckades dom inte med mig iaf men jag tycker det fortfarande är intressant med dessa människor och avundas deras tro litegrann.
Hursomhelst så hade Max stängt när vi avlägsnat oss från kristendomen vilket betydde att vi fick dra oss till Simon och äta en muffin å leka DJ medan han satt me sin tjej han raggat upp som tydligen kännde igen mig men som jag inte alls har en aning om vem det är.

Anyhoo det var en trevlig och intressant kväll, nu är de bara å ladda om till imorrn när hellvetet brakar lös

Kommentarer
Postat av: Goranmathilda

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback