Pussel till 2

Igår så var vi (jag dennis simon elin) och impuls-köpte ett brädspel och ett pussel. Spelet heter Med andra ord och går ut på att man ska beskriva så många ord som möjligt för sin lagkamrat på 30 sekunder utan att använad ordet eller delar av ordet.
Det vart att vi spelade det ett gäng gånger innan vi skulle se filmen Efter Brölloppet men sen kom lasse å opa så då vart det mer spelande istället. Efter det gick alla hem till sig å jag gick och kollade Myggan hos Dennis, ett av dom bättre avsnitten så här långt i serien faktiskt, och slutligen gick jag hem runt 23.30 för att se en film eller nåt. Jag han inte ens tänka tanken innan elin hörde av sig å sa att hon inte kunde sova så jag frågade om vi skulle lägga pussel. Sagt å gjort nån minut senare satt hon jag å dennis å försökte passa ihop dom 1000 bitarna. Det gick ganska bra och 2 och en halv timme senare så hade vi kommit rätt långt, fast nu är det typ bara dom svåra partierna kvar men de e bara å kämpa på.
Nu ska vi redigera de sista på våran musikvideo som ska vara klar på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback