Tack England. Tack Frankrike

Trevlig förfest med en del Wii-spelande. Sen gick vi ut på plattan å de va ju liksom inte roligt nånstans. Shitty på alla sätt å vis egentligen.
Tur att man då fick komma hem å se semifinalen i Rugby-VM mellan Frankrike och England. England vann efter en snygg vändning på slutet, jag hejade dock på Frankrike mest tack vare Sebastian Chabal, även kallad Bola-Jesus av oss. Han e lätt coolaste idrottsmannen i världen. Anyway jag ska skriva ett längre inlägg om Rugby senare, så jävla grym sport de är.
Nu ska jag typ gråta mig till sömns istället


image25

Sebastian "Bola-Jesus" Chabal


Kommentarer
Postat av: Oscar the allmighty

Rugby ftw!!
satt på olles förra lördagen å såg fra vs Nz.. de komiska var att man
hade serieA på skärmen brevid, kontrasterna blev sjukt stora.. satt å skrattade åt serieA hela kvällen

2007-10-14 @ 11:03:18
Postat av: Karin

omg!

2007-10-15 @ 22:44:59
Postat av: Karin

--> han är min!

2007-10-15 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback