The City of Birches

sitter hos min syster i ume och knappar lite på deras utomordentligt sega dator (en som jag hade för en herrans massa år sen) och försöker kommunicera lite med omvärlden. åkte hit igår efter en radda helger som jag tänkt åka hit å hälsa på som inte blivit av. fester från min sida och barnafödande från deras sida har kommit ivägen (har nyligen blivit morbror för fjärde gången, denna gång till en tjej som heter Stella).
Anyways var ut på stan en sväng idag å shoppade lite, ett par cheapmonday-jeans (känns som det bara varit en tidsfråga innan jag införskaffat ett par sådana) och sen inhandlade jag en röd/svatrt-randig halsduk som var riktigt niceig.
aja back to övik imorrn igen. Blir väl kul, eller not, eller de blir väl va de blir.


P.S. Veckans låt blir försenad en dag. måste ha min winamp-playlist för att genomföra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback