This is blogginlägg 666...

...Destination chaos.

Ni som kan eran In Flames diskografi vet ju att detta kommer från en av deras bästa låtar Epiode 666, fast dom sjunger inte blogginlägg såklart.
Detta är alltså mitt sexhundrasextiosjätte inlägg, eftersom man lyssnat på metal hela livet typ så är de ju ett litet specielt tal
Jag hade kommit på vad jag skulle skriva i detta inlägg igår men det har jag glömt bort nu :/
Kan ju skriva att Sverige vann programenligt mot Luxemburg igår. Opa frågade vem jag trodde skulle göra första målet för sverige för han skulle tippa. Allbäck sa jag först men då tyckte han att jag va tråkig så då sa jag att Majstorovic skulle knoppa in en hörna i 16e minuten. I 18e minuten fick sverige hörna å Majsan var typ 2 decimeter från å styra in 1-0, hade ju varit grymt coolt isf. Nu räcker de me en vinst till så är sverige klart för em å skulle dom förlora hemma mot både nordirland och lettland så ska jag byta medborgarskap till vilket land som helst förutom sverige. Kanske Burma?

Kommentarer
Postat av: Althippo

Thanks for the information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback