vad hände-fylleblogg

Alltså vad hände liksom. Jag vart typ äckligt full på förfesten (kanske inte "äckligt" men "redigt" iaf). Sen vart de plattan, bara småttingar där ju, tog en swesub å hitta en 10kr-marker så tack vare de signet gick jag å lira blackjack. Ett lyckat drag visade de sig, vann nämligen 320 kr, great success. Men anyhoo fyllan dog ut på typ en sekund eller åtminstone under den tiden jag spelade blackjack. sen vart man typ less. Gjorde ett försök på danoglvet men de gick liksom inte. Sen gick vi på kebab å köpte mat men det gick knappt de heller. sen låg vi å degade, sen gick alla å nu sitter jag här å fyllebloggar i tomma intet. Funkar ju de också, barely.


Kommentarer
Postat av: Punkie

Fylleblogg funkar ju helt klart :D

Postat av: Leandergina

Very resourceful, thank you dave

2009-08-24 @ 11:31:59
URL: http://leandergina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback