4:e alternativet ftw

Väldigt sen fylleblogg ikväll, nästan så det är en nykterblogg. Efter kl 5 ikväll (morgon?) igen, aja sånt som händer. Suttit å diskuterat Elvis me simon, det var trevligt. Han behövde lite uppmuntran efter att tjejerna han fått dit till hans efterfest dragit bara så där utan vidare. Jäkla dålig stil av dom tycker jag.
Anyways, de va ju långt ifrån lika kul som igår men ja de va la ok iaf. van först 200 kr igen på blackjack för att sedan spela bort dom igen, smart kristoffer.
sen gick (ooch delvis åkte bil) jag å dennis på max å köpte lite burgers. Där dök linnea och hennes kompis (appa j? please helo me out here) upp å det var ju trevligt.
EFter det vart de som sagt efterfest hos simme till nu å ja mycke mer än så har jag inte å berätta.

just de. 4:e alternativet. Först va de tänkt att vi skulle dra till en tjej som dennis känner, men det blev inte så. Sen funderade jag på å dra till ne gammal klasskompis vars syrra fyllde år, men det blev inte så. Dessutom hade en skåning här i huset "födelsedagskalas" men honom såg jag aldrig till, så det blev inte så. Istället var vi några grabbs som drack en hel del bira ihop. Å de va la härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback