Är jag vuxen nu?

på A svarar jag nej, men jag tackade faktiskt nej till fest igår trots att dom flesta av mina klasspolare skulle på KY-festen som hölls igår. Orsaken till min rejection var att jag blivit förkyld i helgen så jag tänkte att det vore smartare att vila istället för att göra det ännu värre, ändå ligger jag här nu med en jobbig hosta men det går nog över snart. Festen igår gjorde iaf att jag fick pröva Nintendo Wii för första gången. Nyinflyttade grannen till Dennis går i media-1:an (jag går ju i 2an nu) å hans klasskompis hade tagit med sig Wii så vi tvåor som bor här i huset hakade på deras Wii-förfest (fast jag drack ingenting). Det var riktigt kul, jag är obesegrad i Tennis så till den som vill utmana mig säger jag bara lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback