back in business

Meningen var at tdet skulle vara sovmorgon idag så det vart väl efter 3 nån gång man kom i säng inatt. Därför vart jag aningens less när telefonen började ringa vid halv 10. Detso roligare var det då när jag upptäckte att det var Mittnytt som ringde. Reportern ville ha min hjälp med att filma lite angående en brand. Hon ringde eftersom fotografen som var min handledare när jag praktiserade där i våras är pappaledig resten av året och vikarien som skulle vara där denna vecka var på andra uppdrag så då fick jag rycka in. Känns som man fick ett riktigt bevis på att dom tyckte man gjorde bra ifrån sig när man var där på praktiken. Det känndes lite halnervöst å ovant ibörjan eftersom de var ett bra tag sen man använde kameran men jag kom in i de ganska snabbt.
Känns bra iaf att fått göra sitt första riktiga tv-jobb nu ska jag bara vänta på att bossen för Mittnytt ringer från Sundsvall å snacka ersättning.


Kommentarer
Postat av: Syster

Det var ju jätte bra filmat. Kram

2007-09-05 @ 07:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback