City Hostel, STHLM

Har nyligen kommit fram till Stockholm på denna den första dagen av klassresan. Jag och 7 av mina klasskompisar har checkat in på City Hostel, ett vandrarhem ca 500 meter från cityterminalen. Ett stort plus med vandrarhemmet är att det har gratis trådlöst bredband och som ni då nog förstår så har jag dragit med mig macbooken så jag kan blogga and whatnot. Jag har hittat ett perfekt litet hideout bakom min överslaf, det är mitt kontor/garderob. Alla klagar på att det är varmt men i mitt hideout så är det svalt å skönt plus att jag får in en del naturljus här, it's super.
Anyway mer rapport senare under resan antagligen.

mitt kontor/garderob

Kommentarer
Postat av: rikeman

du glömde nämda de anställda :D

Postat av: Jay

"Jag tror han har en snigel i röven"

2007-09-25 @ 22:53:58
URL: http://Yooohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback