Dag 2 och Kväll 1

En slank vi dit å en slank vi dit å en va vi me på Sing-a-long.
2:a dagen här i STHLM bestod av en hel del rännanede. Först var vi på Bonniers vid Hötorget å lyssna på en gubbe som jobbar med tidningen Privata Affärer, han pratade om hur det funkar lite runt omkring tidningar å marknadsföring å shit men jag va så jävla trött så jag satt mest å jobbade på att hålla ögonen öppna.
Efter det var det bara att tunnelbana sig till Kista för att lyssna på nån tjej på Nokia som inte va särskilt intressant, hon gjorde mest reklam om nokia's musiktjänster. she was cute though.
Slutligen var vi på Sveriges Television för att vara publik under inspelningen av TV3's Sing-a-long. Det var la rätt skoj, Claes Malmberg är ju rolig iaf.

Igår kväll så var iaf jag, dennis och bobby på bio å såg Superbad. Den va rolig framförallt tack vare dom idiotiska poliserna (Seth Rogen & Bill Hader) och Michael Cera som är så jävla bra comedic actor, han blir nog nästa stora komedi-skådespelare iaf om jag får bestämma. Före å efter bion han vi dra i oss några öl på en pub där en stor stark kostade 24 kr (36 kr senare på kvällen). Imorrn blir de mer fest.

P.S. Kom på en rätt rolig grej idag (jag å dennis tyckte de va jäkligt skoj iaf). Vi tänkte att man kunde skriva om Tore Skogmans texter å lägga till en massa svordomar. Vad ska det hete? Tourette Skogman (erkänn det var ändå ganska roligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback