Dag 3, kväll 3 och dag 4

Först skol-delen av resan. Very well på onsdagen så var vi först på Jarowski å gick runt lite å fick en sneak peak av kommande säsong av Room Service, jealous much? you should be. Efter det var vi på Meter film å kollade lite, bl a fick vi gå genom Idol-studion, å vi fick se Carina Berg i egen hög person, visserligen på håll men jag å dennis va jäkligt nöjd fär det lilla vi fick ändå. Efter Idol va vi på rundtur på SVT, been there done that iofs men de var rätt sköj ändå.
Innan vi var på SVT så åt jag å Dennis våran första Ben&Jerry-glass, jag åt Cherry Garcia å den var muchos god.
Ok nog om dagen, hände nog inte å mycket mer egentligen.
Kvällen har jag ju nämnt lite inattt men jag kan ju fylla på me lite info. Hastig förfest här på City Hostel innan vi drog mot söder. Först hängde vi på samma hak som vi hängde lite på förra gången jag var ner här på besök, dit kom Jessica en tjej som dennis elin å simon jobbade me på filminspelnings-praktiken. Efter det så var det dags att dra sig mot beryktade klubben Rocks, men ja vi vet ju hur det gick. Sannslöst bitter gick vi vidare mot en biljard-pub som Jessica kännde till. Där fick jag spela lite blackjack å biljard iaf det var ju lite roligt.
När dom stängde så hittade vi Södergrillen där jag å dennis fick i oss en efterlängtad Bajenburgare (med bearnaisesås på muchos gott) Sen efter många om å men fick vi tag på en taxi med en galen chaffis i, han körde som en tok sen va vi hemma å gick in å svor lite åt nöt-vakten å sen sov vi.
Idag skulle vi först på TV4 radio (?) på morgonen men vi gick ju på svt igår så därför tog vi sovmorgon och började istället kl 13 med ett studiebesök på Expressen. Där fick vi bl a se en skitkasst gjord kortfilm om hur dom jobbar där sen fick vi själv göra en tidningssida på ett layout program. Min å dennis va utan tvekan bäst.
Efter sista studiebesöket så körde några av oss tvåor och några ettor Laserdome (efter lite dansmatte-uppvärmning, jag kom tvåa på det). Mitt lag förlorade i laserdome men jag var iaf nästbäste spelare av båda lagen så jag är la rätt nöjd ändå.
Eftersom detta är sista dagen vi är här så slog vi på lite stort å besökte Dolce Vita, en italiensk resturang. Där åt jag en sataniskt god kyckling-rätt med lite parmesan skinka å ost å grejer inuti kycklkingfiléer. Eftersom servitören var bajare och dom hade haft Hasse Eskilsson som stamgäst så fick han redigt me dricks.
Nu sitter vi å ser på Nile City iaf å imorrn blire hemresa å sen blir det fest i helgen också. ovanligt right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback