Gräsklippar-SM

Förra veckan berättade jag om att Jönköpingsnytt terroriserar sig med sitt nyhetsbrev. Jag kan ju avsluta det om jag vill men jag har låtit det fortsätta ett tag iaf och idag betalade det tillbaka.
I dagens nyhetsbrev var en av nyheterna denna: Jönköpingstjej bäst på att åka gräsklippare
Tydligen var en tjej från Jönköping på 21 år bäst Gräsklippar-SM i Växjö förra veckan. Därmed får hon åka till USA och VM nästa år.
Artikeln å hela grejen med SM är ju hillarious och den tillhörande bilden med prispall och allt är rolig. Men det som gör  hela grejen till typ det roligaste ever är den som tagit bilden:

"Foto: Mek och Maskin"

helt jävla priceless

Kommentarer
Postat av: Nilsmonika

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback