Stackars, stackars mig.

Tänkte sitta å tycka lite synd om mig själv.
Har fortfarande träningsverk i låren efter Laserdome i sthlm i torsdags. Utöver det har jag förbannat ont i nacken sen Märvel i fredags, vilket inte blev bättre av att jag igår natt under efterfesten av nån anledning tyckte att jag inte hade nå ont i nacken längre å därför headbangade rätt friskt så just nu är jag äckligt stel. Dessutom måste jag verkligen städa lägenheten.
Vet inte vad jag skulle ge mer för just nu, nån som städar åt mig eller en redig nackmassage?

Kommentarer
Postat av: Jay

Jag mår exakt lika. Headbangade sönder nacken till ett grymt coverband i Hudik, och låren är fortfarande döööda

Postat av: Sveinungveronica

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-05-26 @ 12:29:14
URL: http://sveinungveronica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback