Veckans låt v.39

Foo Fighters nya skiva Echoes, Silence, Patience & Grace släpps på tisdag men det innebär ju inte att man kan lyssna på den redan nu. Jag har aldrig varit nåt FF-fan men i och med deras framträdande på Live Earth så gilla dom. Deras bra låtar är riktigt jävla bra men sen är det lite för många låtar däremellan som låtar alldeles för lika varann egentligen. Nya skivan låter precis som Foo Fighters brukar göra men det låter ju bra. Min favorit på skivan så här långt blir även Veckans låt:

Foo Fighters - Erase/Replace

2or:

Foo Fighters - Everlong
At the Drive-In - Schaffino
Led Zeppelin - Thank You
Nick Cave - Where the Wild Roses Grow

Kommentarer
Postat av: Punkie

Erase/Replace är riktigt jäkla grym! *drar på plattan* Fast jag är partisk, FooFighters är ett everlasting favoritband hos mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback