what's the deal liksom

det här blir sista gången jag skriver när jag bara är halvfull, är jag inte redigt packad nästa gång så blir de ingen fylleblogg. Å lika bra är väl det för det känns som detta inte heller kommer bli nån memorable fylle-inlägg. Anyhoo typ en riktigt trist utekväll igen, så förbannat less på folk som måste gå in innan 10 för att slippa betala inträde. Går man in innan 22.00 så är man less runt kl tolv å vill gå hem. tråkigt som fan är det, jag går helst aldrig ut före kl 24 då är man lagom less vid stängningsdags kl 0200. Men som sagt så vart de före kl 22 idag å jag va typ less direkt vi kom dit, sen va de nåt som gjorde att jag vart mer less när ajg var där, sen gick vi på max å handla mat istället. Där träffa vi en milf som ville ha allt som vi sa på sin burgare, hon hade varit på harry's å shakeat loss, hon va rätt skoj, sen drog jag å dennis hem å åt våra burgare, och roligare än så vart de inte.

Kommentarer
Postat av: Rayanragne

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback