Ett reportage

Då har man klippt färdigt reportaget från Isla de Margarita, ok några finjusteringar imorrn på skolan men jag är i princip klar. Det blev lite av ett sista minuten-jobb, dead-line är nämligen imorrn och jag har inte jobbat särskilt mycket förrän idag. men jag tycker det har kännts skönt, redigerandet har gått väldigt smärtfritt och visst jag sitter här klockan 3 natten innan men det spelar ingen roll för min del och jag är hyffsat nöjd över resultatet.
Vad är det för reportage då?
Jo, ackompanjerad av ett gäng Mastodon-låtar går jag omkring på olika fort på Isla de Margarita och snackar om Venezuelas kamp om självständighet. Vill ni se reportaget så bör ni ta er till O'learys den 29:e april då det är stor visning för alla reportage klassen gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback