Margarita-ön

P.g.a. Blogg.ses enormt sega uppdatering av servrar å skit så hade jag inte möjlighet att skriva nåt inför resan.

Men.


Nu är jag iaf här på Isla de Margarita och det är hääärligt. Klockan är 15 och solen ligger på som bara den. Hotellet är riktigt nice, ölen billig och stranden ser riktigt god ut. Enda som känns drygt är det här reportaget som ska göras, får väl bli vad det blir. Skönt är det att vara här iaf, semester är aldrig fel. Tror även denna blogg behöver semester med tanke på bristen på bloggande från min sida. Kommer nog skriva några gånger nu på resan (Veckans låt och Youtube utgår dock) sen när jag kommer hem (nästa torsdag) så blir det troligen en frisk nystart på bloggen.

Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: K

miss u like crazzy!

Postat av: Ebismolarek

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2010-09-23 @ 09:07:52
URL: http://ebismolarek.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback