Discshop - Webbutiken som letar förbrilt!

Discshop, stället på nätet där jag handlar mestadelen av mina filmer, har under december en julkalender med olika erbjudanden på film och spel. Den 14e så hade dom ett erbjudande på Fallout 3 Collectors Edition för 399 kr (ord pris 799), ett spel jag varit rätt intresserad av och nu med detta pris, och dessutom att det var collectors edition, så kände jag att det bara var att slå till. När jag beställde kl 4 på morgonen den 14e så var det 10 ex kvar av spelet men någon dag efter så fick jag ett mail där det stod att det var slutsålt och dom inte skulle få in fler på lagret. Jag skulle istället få köpa standard editionen av spelet för 349 kr. Det var ju rätt surt eftersom det var just för collectors edition som jag slog till men jag godtog deras erbjudande på standardutgåvan ändå.
Några dagar efter detta så fick jag ett nytt mail där det stod:

Efter ett förbrilt letande i alla våra kanaler har vi nu fått tag i ett parti av Fallout 3 Collectors Edition till Xbox 360 som kommer att anlända till oss imorgon vilket gör att du bör få ditt spel innan jul.

Ett gott besked som gör att jag nu gillar discshop igen och ser nu fram emot spelet med medföljande tillbehör.


Kommentarer
Postat av: Livia

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback