Julen kom tidigt i år

Eftersom jag kommer vara kvar i Göteborg fram till den 28e december så blev det lite julfirande i helgen. Först på fredagen så bjöd KG på Jul på Liseberg vilket var väldigt mysigt även om jag inte vann storvinsten på choklad-hjulet denna gång heller. Efter det bjöd samma underbara tjej på ett julbord ala jag. Allt som behövs på ett julbord dvs köttbullar, julvört å massa julgodis å julfika.
Sen på lördag anordnade jag min första fest i götet, en inflyttning/julfest. Kvällen till ära hade jag å KG gjort Julsnittar* och vi bjöd även på pepparkakormedbrieost och glögg (den med alkohol gick åt betydligt snabbare än den alkoholfria).
Hela kvällen vart en mycket trevlig succé med en drös med trevliga människor och en perfekt fylla som avslutades på Sticky Fingers där jag iaf fick se sista låten med Soundtrack of our Lives.
Nu blir det nog lugnt fram till nyår, då blir det fest hemma i övik!

*Recept på julsnittar:

Man behöver världens bästa bröd, Julvört, smör, juledamerost och tandpetare.
Skär upp go-vörten i fina trekanter, bre på me smör, rull ihop en ostskiva och stick en tandpetare genom hela härligheten.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster.

Vilka goda snittar ni har gjort, hoppas du och Karin kana komma hit en sväng när ni är hemma och fira lite jul med oss. Kram

2008-12-08 @ 20:30:42
Postat av: rikeman

Vad trevligt det verkade vara :)

Postat av: Ostn

rikeman: Du missade nåt helt klart

Syster: klart vi gör!

2008-12-10 @ 17:42:50
URL: http://ostn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback