SF påminner mig om varför jag flyttade.

Så här strax innan jag drar norrut för 2 veckors semester i gamla goa övik så tänkte jag att jag slinker in på sf.se för att kolla in om det går nån kul film på bio där hemma. Allt var sig likt, det fanns ingen.
2 tecknade filmer: lilla spöket laban och Madagascar 2 (så klart med svenskt tal, suck, annars hade jag kunnat sett den om jag sett tvåan)
1 disney barnfilm: Beverly Hills Chihuahua (shudder/vomit)
2 svenska komedier: allt flyter och tur med vädret 2 (bara tanken på den ger mig mardrömmar)
1 hollywood scifi/remake: The Day the earth stood still (hade originalet visats hade jag gått, de här me remakes och återupplivade filmserier börjar gå mig på nerverna)
1 film jag eventuellt skulle kunna se: Australia (Som filmen Titanic skulle varit om inte Titanic var ett fartyg utan en kontinent och hetta Australien, om jag får tro Karin som sett den).

Nä biobesöken får gå på hiatus ett tag tills man kommer ner hit igen.

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

hahaha, det är som här då! Varför ska det vara så svårt att visa bra filmer? Allt bra annars?:D//Emma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback