Bollen tillbaka till WTAI

Väcktes imorse av ett samtal från min älskade med ett beslutssvårighetsframkallande besked: Queens of the Stone Age kommer till en-dags-festivalen Where The Action Is, festivalen som krockar med Hultsfred. Som jag tidigare nämnt så var WTAI förstavalet från början när dom tidigt presenterade Foo Fighters men sen smällde Hultsfred till med Rage Against the Machine. Och nu, som sagt, så slog WTAI en lurig stoppboll i och med QOTSA, som jag för övrigt ska se på Annexet ikväll, och frågan är om Hultsfred hinner fram och få över bollen. Jag skulle verkligen vilja se RATM men tanken på Foo och Queens, Dave Grohl och Josh Homme, på samma scen under samma dag väcker härliga tankar på diverse collaborations. Man skulle ju kunna hoppas att Rage inte spelar sista dagen på Hultsfred, vilket är föga troligt, för då skulle man ju kunna åka dit ner en dag och sen upp till sthlm för vara där the action är. Jag får återkomma om den här saken helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Punkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Såg precis på AB att Queens skulle komma på Action Is och tänkte tipsa dig direkt, men tji fick jag, inget undgår The X :D

Postat av: Kellerman

Rage Against The Machine was bäst Hultsfred 1997, nu är det Foo Fighters som är bäst! Ingen tvekan, jag hade valt FF anyday!

2008-03-26 @ 20:57:25
URL: http://klrmn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback