Ännu ett breakup

Det kom en låt med Blood Brothers när jag lyssnade randomly på winamp så jag kom på att jag kanske skulle ta och kolla upp om dom var på gång med nån ny skiva eller liknande. Det var dom inte, snarare tvärtom. Tydligen så valde dom att gå skilda vägar i november i fjol.
5 skivor hann dom med att göra och jag tycker att dom två sista, Crimes och Yougn Machetes, är dom klart bästa. Det är trist att man missade dom båda gångerna dom var här i Sverige i fjol och nu får man ingen ny chans. Man får i stället glädja sig åt all bra musik dom gjort och att dom gett namn åt min blogg.

Trash into trash equals trash flavored trash.

RIP The Blood Brothers

Kommentarer
Postat av: rikeman

bandet kommer alltid att leva vidare genom din blogg! :)

Postat av: K

jaså, det visste jag inte!

2008-01-28 @ 19:58:06
URL: http://karingustafssons.blogg.se
Postat av: Joachimida

Excellent site. It was pleasant to me.

2009-06-01 @ 14:08:35
URL: http://joachimida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback