Biffy Clyro

Som kanske bekant så ska jag väldigt snart åka å se Queens of the Stone Age live. Igår fick jag reda på vilka som ska vara förband, Biffy Clyro, så jag laddade hem deras senaste skiva, Puzzle, för att kolla in va de var för nåt. Nu har jag precis lyssnat igenom den och jäklars dom är ju riktigt bra. Skulle beskriva hur dom låte tidigare då vart det så här:

Låter som Foo Fighters progressiva lillebror från skottland

Och ja det står jag fast vid, As Dust Dances skulle lika gärna kunna legat på Foo Fighters senaste platta. Huvudsaken är iaf att dom låter mycket bra och nu har jag plötsligt tre band att se fram emot att se live i februari.


Kommentarer
Postat av: K

frågan är nu... vilka ska va förband till T m v?

Postat av: Marcus

Dom ringde just från Ema telstar och frågade om jag och Dennis kunde ställa upp som förband till Mars volta!! IM SO HAPPY!!

2008-01-13 @ 22:36:00
Postat av: Favouriteshopping

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2010-11-26 @ 08:58:55
URL: http://www.favouriteshopping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback