Jag 07

Jag har gått igenom film och musik men hur har året varit för mig personligen? Helt underbart, kanske mitt bästa år så här långt i livet. Känns svårt å komma ihåg vad man gjorde i början av året men på våren hade jag en trevlig praktik på SVT mittnytt här i övik iaf med en trevlig handledare som fick mig att börja lyssna på Nick Cave och Jeff Buckley.
I samma veva så flyttade jag till en egen studentlägenhet inne i stan vilket känns helt underbart och som fört mig närmare mina bästa vänner.
Modo vann ju SM-guld där på våren också vilket innebar fest, eller varje helg på hela året i stort sett innebar fest.
Sedan jobbade jag på ICA under sommaren som vanligt men sommarens höjdpunkt var ju såklart Metallica i Stockholm och framförallt när dom körde Whiplash och jag stog allra längst fram å bangade.
Sen när sommaren började ta slut och hösten började ta över så träffade jag världens underbaraste tjej, fast det insåg jag inte då utan det tog ca 2 månader, till Halloween, tills jag insåg det var tjejen i mitt liv som jag numera älskar över allt annat.

Så för att summera; Flickvän + egen lägenhet i samma hus som bästa kompisarna + massa fest och annat skoj + Metallica live = Bästa året i mitt liv


Kommentarer
Postat av: K

vilken ur att jag inte är lika trög som dig.

Postat av: K

(L)

2008-01-10 @ 23:22:53
URL: http://karingustafssons.blogg.se
Postat av: Theodorragna

Very nice site. Will sure visit again.

2009-10-15 @ 09:29:19
URL: http://theodorragna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback