X-lådan är min

Ja då har man skaffat sig en xbox 360 då. Den e fin. Köpte den i fredags, begagnad på eb games för 2800, tillsammans med Assassin's Creed, spelet jag köpte konsolen för i stort sett. Det tog dock två dagar innan jag kunde böra spela det, visserligen fick jag spela xbox för första gången ever i lördags. Det vart öl å Call of Duty 4 med grabbarna. Jag och Johan vann den prestige-fyllda och avslutande Team Deathmatch turneringen (4 2-mannalag, alla möter alla, två bästa i final).
Anyway så fick jag äntligen börja med Assassin's Creed igår och det är så snyggt å bra som jag hade hoppats. Är på mitt första uppdrag nu där jag ska ta ihjäl nån i Damaskus och jag älskar att hoppa omkring på taken och sitta uppe i torn å blicka ut över staden. Spelet utspelar sig under korstågen i slutet på 1100-talet där man är en lönnmördare som får i uppdrag att ta ihjäl 9 stycken gubbar. Nä nu måste jag nog ta å lira lite.

image38


Kommentarer
Postat av: rikeman

Den é fin! :D

Postat av: Punkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Jag älskar XBOX360, black edition. Riktigt snyggt, är skapt för nåt spel tror jag. Lycka till med hoppandet! :D

2008-01-21 @ 23:50:50
URL: http://extremepunkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback