Nu är det slut...eller?

Man U tog guld i Premier League i dagens sista omgång. Real Madrid säkrade för ett tag sen La Liga-segern. Roma och Inter står på lika poäng inför den avslutande matchen i Serie A nästa helg. Som ni märker så börjar ligorna i fotbolls-Europa ta slut och nu när Allsvenskan tar EM-uppehåll så blir det snålt på fotboll (Champions League-finalen som undantag) fram till EM i sommar.
Äntligen tycker kanske vissa. Ge mig mer tänker jag och när det inte spelas nån fotboll på riktigt så får man väl fixa det på annat sätt och vilket sätt är bättre än att fixa Football Manager 2008 å börja lira? Sagt och gjort. Om inte allt för lång tid så tänkte jag påbörja ännu en karriär som manager i denna underbara spelserie, förmodligen i nån av dom lägre divisionerna i England för där trivs jag allra bäst. Barnet FC ligger ju varmt om hjärtat eller kanske Rochdale...får återkomma om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback