TV-spel + Skolarbete = Sant

Det är dags för sista kursen på min utbildning innan examen 30:e maj nämligen vårat examensarbete. Först var det tänkt att jag och några till skulle göra en film men när vi inte fick vara någon stor grupp så valde jag min plan B som jag kom på kvällen innan förslaget skulle läggas fram. Eftersom jag bokade GTA 4 för några dar sen så tänkte jag att, eftersom examensarbetet helst skulle vara en dokumentär, jag kan göra en dokumentär om just GTA 4. Jag tänkte mig en Super-Size Me-ish dokumentär, jag ska ta reda på varför spelet är så hypat genom att dels dokumentera mig själv när jag spelar det, dels intervjua andra spelare, försäljare och spel-skribenter. Jag tog upp idén för lärarna och dom tyckte det var en riktigt bra idé så nu har jag tre veckor framför mig i TV-spelets tecken vilket ska bli mycket kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback